Značky hodinek a jejich příslušnost

Už dávno neplatí, že co značka hodinek to ojedinělá a samostatná manufaktura. Stejně jako v automobilovém průmyslu, tak i v hodinářském průmyslu se fúzuje, spojuje, skupuje a optimalizuje. Tak vznikají velké koncerny které sdružují několik hodinářských značek. Pro Vaší orientaci jsem Vám připravili základní přehled rozdělení hodinářského trhu.
Seřazeno podle velikosti podílu na trhu za rok 2020.
- Rolex Group 26,8%
- Rolex, Tudor
- Swatch Group 25,2%
- Omega, Longines, Tissot, Breguet, Blancpain, Rado, Swatch, Mido, Hamilton, Harry Winston, Certina, CK Watch, Glashutte Original
- Richemont 18,2%
- Cartier Watch, IWC, Jaeger-LeCoultre, Vacheron Constantin, Officine Panerai, Piaget, Montblanc, Van Cleef & Arpels Watches, Lange & Sohne, Baume & Mercier, Roger Dubuis
- LVMH 7,1%
- Tag Heuer, Hublot, Bulgari, Zenith, Dior
- Patek Philippe 5,8%
- Audemars Piguet 4,3%
- Richard Mille 2,5%
- Breitling 2,4%
- Hermes
- Kering
- Gucci, Ulysse Nardin
- Chopard
- Franck Muller
- Chanel
- Frederique Constant
- Victorinox
- Titoni
- C. F. Bucherer
- Oris
- Mondaine
- Bell & Ross
- Maurice Lacro
- F. P. Journe