Značky hodinek a jejich příslušnost

Už dávno neplatí, že co značka hodinek to ojedinělá a samostatná manufaktura. Stejně jako v automobilovém průmyslu, tak i v hodinářském průmyslu se fúzuje, spojuje, skupuje a optimalizuje. Tak vznikají velké koncerny které sdružují několik hodinářských značek. Pro Vaší orientaci jsem Vám připravili základní přehled rozdělení hodinářského trhu.

Seřazeno podle velikosti podílu na trhu za rok 2020.

  1. Rolex Group 26,8%
  2. Rolex, Tudor
  3. Swatch Group 25,2%
  4. Omega, Longines, Tissot, Breguet, Blancpain, Rado, Swatch, Mido, Hamilton, Harry Winston, Certina, CK Watch, Glashutte Original
  5. Richemont 18,2%
  6. Cartier Watch, IWC, Jaeger-LeCoultre, Vacheron Constantin, Officine Panerai, Piaget, Montblanc, Van Cleef & Arpels Watches, Lange & Sohne, Baume & Mercier, Roger Dubuis
  7. LVMH 7,1%
  8. Tag Heuer, Hublot, Bulgari, Zenith, Dior
  9. Patek Philippe 5,8%
  10. Audemars Piguet 4,3%
  11. Richard Mille 2,5%
  12. Breitling 2,4%
  13. Hermes
  14. Kering
  15. Gucci, Ulysse Nardin
  16. Chopard
  17. Franck Muller
  18. Chanel
  19. Frederique Constant
  20. Victorinox
  21. Titoni
  22. C. F. Bucherer
  23. Oris
  24. Mondaine
  25. Bell & Ross 
  26. Maurice Lacro
  27. F. P. Journe